Klantenservice

Ik wilde een verkoopaccount aanmaken bij een grote webwinkel. Wat ik ook probeerde, het lukte mij niet. Zodoende vroeg ik aan mijn secretaresse, Toos Werkeloos genaamd, of zij wilde proberen om zo’n account aan te maken? Het lukte haar ook niet! Zodoende besloot zij de klantenservice even te bellen.

Waar je bij andere klantenservices uren in de wacht sta, werd bij deze onmiddellijk opgenomen door ene Joost. Joost kende onze klacht en beloofde ons dat wij door een andere afdeling van het bedrijf binnen twee dagen gemaild zouden worden. Nou, wij blij!

Ik had ook nog een andere vraag, die ik Joost ook stelde. Ook hierbij vermeldde hij dat nog een andere afdeling van het bedrijf daarover contact met mij zou opnemen. Hij eindigde met de woorden, “zo, dat heb ik eens even allemaal fijn van mij afgeschoven”. Waarop wij lachend om zijn eerlijkheid afscheid van hem namen.

Vandaag kwam dit met de post.

Dit zat erin.

Een zakje waarin je de schijf grond moet doen en daarop het bloemenzaad kan zaaien. Met de hartelijke groeten van Joost van de klantenservice. Echt, ik werd er warm van! En denk er nu over na om in de bloemenhandel te stappen.

9 gedachten over “Klantenservice

  1. Soms gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat, en dan komt het ook wel goed.
    Met zelfs nog een leuke verrassing… 🙂

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s