Nog steeds niet

Wij zijn allebei nog steeds niet van de hoestgriep af. Soms voel ik mij een dag wat energieker, waarna het de volgende dag weer hopelessly devoted is. We blijven maar hoesten hoewel veel minder dan voorheen en Treeske blijft zo af en toe nog licht koortsig.

Gisteren voelden wij ons vrij goed en gingen daarom wat speciale boodschappen doen. Wat winkels bezocht op het Marloplein, Meerplein en de Breestraat, dus heerlijk met de rolstoel rondgereden, wat ons blij maakte. Thuisgekomen de boodschappen opgeruimd waarna ik mijzelf helemaal gesloopt voelde. Heerlijk geslapen vannacht en doodmoe vanmorgen opgestaan. Tijdens het ontbijt zei ik tegen Treeske, ik ga vandaag stofzuigen, want dat is echt nodig. Alleen al bij de gedachte daaraan brak het zweet mij uit.

Toch hebben wij er samen iets op gevonden: in plaats van te proosten, hoesten wij elkaar toe. Je moet toch wat doen om de boel vrolijk te houden!

18 gedachten over “Nog steeds niet

  1. Ik heb zeker een maand gehoest, heel vervelend! Nu nog zo nu en dan een hoestbuitje, heb het ergste gehad. Voor de nacht kreeg ik codeïne-tabletjes want ik hield mezelf wakker. Ik hoop dat het bij jullie gauw over is.

  2. In het verleden heb ik ook wel eens zo’n langdurige hoest gehad, dóódmoe word je ervan. Ik hoop dat het nu écht snel over is. Beterschap allebei.

  3. Naar he, dat hoesten ……….. ik ben vanaf begin maart aan het hoesten, nu is het bijna over. Alleen als ik uit mijn bed kom is het nog even een blafconcertje, maar verder eigenlijk niet.

    En wees nu eerlijk, het weer werkt ook niet echt mee, houdt je weerstand laag.

    • Het enige voordeel ervan is dat ik er 7 kilo van ben afgevallen en daardoor ook op het idee kwam dat te gaan doorzetten. Ik hoop in eerste instantie uiteindelijk op 95 kilo uit te komen, met mijn vanallesdehelft dieet.

      Gisteren zo gelachen op een verjaardag waar ik een stukje kaas kreeg aangeboden. Ik brak het stukje door de helft en at dat op ivm met mijn dieet.
      En daarna gewoon de andere helft. 🤣

Plaats een reactie