Rolstoel banden

Als de nood hoog is, is de redding nabij!

De Hulk koopt een speciale opknapfiets met een normaal volwassen framemaat maar met kleine wielen van 24 inch. De banden ervan zijn verrot, dus moesten er nieuwe om. Probleem was dat het een heel speciale maat fietsband is en de nieuwe nogal prijzig waren, zodoende keek ik op marktplaats of iemand die soort te koop aanbood.

Ik bood €15 en kreeg akkoord. De verkoper moest toevallig de volgende dag in Zeist zijn en verzekerde mij dat hij ze wel even langs wilde brengen. Hoe mooi is dat? Om 9.00 uur ging de deurbel en ik drukte blijmoedig €20 in zijn handen, zo kwam hij toch nog aan zijn vraagprijs. Dus twee dolgelukkige mensen! Nu hoop ik niet dat die fiets net zo gaat rijden als een rolstoel?

Dit type fiets, de Gazelle Maxinette, is zeer geschikt voor oudere mensen. Zij kunnen er namelijk normaal op rijden, terwijl ze met beide voeten op de grond kunnen komen bij stilstand. Voor €80 koop je bij mij een veilige fiets.

25 gedachten over “Rolstoel banden

  1. Toch handig zo’n fietsenmaker…… Ik hoor dat idd vaker dat mensen het lastig vinden niet met hun voeten bij de grond te kunnen als ze stoppen. Dus dan is dit een oplossing.

Plaats een reactie