Pensioenverhoging

Beste mensen ik ben toch blij en gelukkig. Pensioenfonds Metaal en Techniek, afgekort PMT heeft mijn pensioen verhoogd. Hoe gelukkig kan ik zijn! Na 2 brieven en 5 e-mails te hebben gekregen over dit heugelijke feit, hebben ze besloten mijn pensioen te verhogen met ……… 1,29% Dit betekent een enorme verhoging van mijn maandelijkse inkomsten met 0,79 euro.

Dank je wel lieve Inge!

info google

En dan ben ik ook blij voor Liesbeth die toentertijd een beter betaalde baan heeft gevonden.

info google

17 gedachten over “Pensioenverhoging

    • Tegen corruptie kan je niet op. Een gevecht tegen een windmolen win je niet. Vraag maar aan Don Quichot.
      Dus maak ik me daar niet druk over.
      Zonde van mijn tijd en ik ben gewoon blij met mijn hoge pensioen opslag. 😊

      • ook ik kreeg bericht van het PMT en ik was er heel erg blij mee , maar niet heus ik heb nu 7 jaar pensioen van hun en dit is de eerste verhoging. Dat wordt een biscuitje bij de thee want gebak kan er niet af

  1. Wij deden niet aan pensioen-opbouw maar investeerden ons geld in onze kinderen en ons huis. We wonen nu hypotheekvrij, overwinteren in Australië bij onze kinderen en hebben geld genoeg om nog tig keer op en neer te reizen.
    De keus om geen pensioen op te bouwen is noodgedwongen gemaakt maar we hebben er geen moment spijt van gehad.

  2. Joh… dat wordt lekker brassen. Ik doe mee want ik kreeg óók bericht dat ik zelfs nog een hogere verhoging krijg … en dat bóvenop die 0, 39% van een paar maanden geleden, het kán niet op.

Plaats een reactie