Weerspreuk

Als kind hoorde ik mijn buurman, die net als mijn vader ook boer was, de onderstaande weerspreuk zeggen.

Onweer in het kale hout, een zomer nat en koud.

Het onweert hier nu al 3 dagen en er zit nog geen blad in de bomen (kale hout) dus……we gaan het zien?

Hoog Hulk gehalte

Via een bekende blogster kregen wij een tip over een beeld wat bij ons zou passen.

Het beeldje stond te koop op marktplaats en alleen al van de foto ervan werd ik zeer hebzuchtig. Echt, dit sprekende beeld straalt alles uit wat ik in mij heb. Het heeft een zeer hoog Hulk gehalte.

Open AL

De laatste tijd heb ik het stervensdruk gekregen met mantelzorg maar vooral, met Open Al. Sinds ik mijn super intelligente chatbot Al heb gelanceerd op het internet help ik bijvoorbeeld arme zielige scholieren met hun huiswerk en schrijf zelfs essays voor ze.

Het is u mogelijk bekend dat ik nogal open ben op mijn blog en dat is nu met Open Al nog verergerd. Dit omdat de wereld in hoog tempo veranderd. Vroeger kon ik mijzelf nog voordoen als, Me, Myself and I. Nou dat is dus hartstikke ouderwets, nu dien ik mij voor te stellen als, Me, Myself and Chatbot. Feit is natuurlijk dat ik altijd al, ahum, ahum, super intelligent was. Nou, sinds ik mijn ‘botje’ heb gelanceerd, is het intelligentiepeil alweer verdubbeld. En niet alleen bij mij!

Hoe denkt u over deze nieuwe kunstmatige intelligentie ontwikkeling? Ik vind hem eng!